sobota, 16 kwietnia 2016

♡ Misa Kiyori - simka do pobrania #4 ♡

Dziś przybywam z dość ciekawym (tak myślę) postem! Z nudy stworzyłam simkę, którą postanowiłam każdemu udostępnić ☺ Simka stworzona jest w 100% przeze mnie od podstaw w The Sims 3.


INFORMACJE:
Wiek: Młody dorosły
Cera: Jasna
Oczy: Błękitne

W swojej grze możecie wszystko pozmieniać (cechy charakteru, znak zodiaku, stroje itd.) :)
© Zabrania się kopiowania pliku i zdjęć w celu marketingowym, jako dodatek na innym blogu/stronie bez zgody autora i podania źródła. Sesja wykonana w grze The Sims 3 + dodatki na potrzeby bloga. 

Nie daję 100% pewności, że wszystkie ściągnięte dodatki wgrają się razem z simką, jednak mam nadzieję, że tak 

Mam nadzieję, że simka się podoba! 

14 komentarzy:

  1. Ojej! Jaka ślicznotka <3 Na pewno pobiorę :D Powiedz, mi czy sama tak bosko urządzasz w sims 3? :D Bo jestem zachwycona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło ♡ Czasami z gotowego domu używam pobranych obiektów i tak urządzam c:

      Usuń
  2. Niezła. Taka dziewczęca, delikatna i w ogóle. Z chęcią pobiorę. Najładniej wyszedł Ci siódmy screen. O, i dodałem bloga do obserwatorów ^^
    Zajrzysz też do mnie? victorioussims.blogspot.com
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡ Mi też się najbardziej podoba 7 screen :) Na pewno do Ciebie zajrzę :))

      Usuń
  3. woow, i ona jest od takiej podstawowej simki ze skrzyni simów? :o mega zazdroszczę umiejętności kreowania postaci! simka oczywiście piękna<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, robiona jest od samych podstaw :) Dziękuję ♡

      Usuń
  4. Śliczna simka! *3* Widać, że masz talent do kreowania simów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna Simka, chyba się skuszę :) Genialne tło do sesji, wszystko w pokoju świetnie do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stressed Out?! :D
    Uwielbiam ten kawałek!!!
    O, i kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK :D ja też <3
      Póki co nie mam simsów na kompie, na razie nie gram hehe :^ ale kiedyś będzie xD

      Usuń
  7. Śliczna simka, myśle, ze pobiorę' 💕
    Mega otoczenie do sesji, jedno wielkie wow! Przy okazji zapraszam do mnie: olusiasims.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna simka, i sesja bardzo profesjonalna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej żyje tu ktoś jeszcze? W każdym razie blog jest cudowny i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze do niego wrócisz :*

    atramentem-napisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć chciałam poinformować, że przenoszę cała swoją simową ekipkę z blogspot.com na tumblr.com - serdecznie zapraszam ;)
    Pozdrawiam ^^
    desimetto.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Thanks for ur comments ♡